حبیبی پور، مجید؛ باتوانی، مرتضی(1385). تاثیر برنامه ی 1400 درسی پنهان در یادگیری، ماهنامه ی رشد، تکنولوژی آموزشی : شماره 175
قربانخانی، مهدی، صالحی، کیوان.، مقدم زاده، علی. (1398). شناسایی عوامل مؤثر در شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی. مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی, 9(26), 29-69.
مرتضوی مرتضی، گویا زهرا، ملکی حسن، غلام آزاد سهیلا.(1399). چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی .۸ (۱۵) :۲۲۸-۱۹۳
مهربانی، وحید (1397). تراکم دانشآموز و کیفیت تحصیلی در تهران: مطالعۀ موردی پایۀ چهارم ابتدایی. فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت، ۳۴ (۳)، ۸۲.
Annisa, Rahmadani., Irlyanova, Sabina., Novita, Sari, Nasution., Juni, Sahla, Nasution. (2024). Evaluasi Pembelajaran pada Keterampilan Menulis di Kelas Tinggi. JISPENDIORA : Jurnal Ilmu Sosial, Pendidikan Dan Humaniora, 3(2):150-157. doi: 10.56910/jispendiora.v3i2.1510
Aryal, H. (2021). A literature survey on student feedback assessment tools and their usage in sentiment analysis. arXiv preprint arXiv:2109.07904.
Astrid, Nur, Septiani., Desti, Ratna, Pratiwi., Rossy, Rossy. (2023). Evaluasi Pembelajaran dalam Meningkatan Mutu Pendidikan di Sekolah Dasar. MASALIQ, 3(5):824-832. doi: 10.58578/masaliq.v3i5.1380
Flora, Florensia, Simanjuntak., Indri, Yohana, Sirait., Irma, Armita, Apriani., Vebri, Injilika, Br., Sembiring. (2024). Analisis kesulitan guru dalam pelaksanaan evaluasi pembelajaran di sekolah dasar. Jurnal Cerdik: Jurnal Pendidikan dan Pengajaran, 3(2):148-155. doi: 10.21776/ub.jcerdik.2024.003.02.05
Fook, C. Y., & Sidhu, G. K. (2006). School-Based Assessment among ESL Teachers in Malaysian Secondary Schools. Jurnal Pendididkan USM, 9, 1-8.
Gilang, Ramadhan. (2023). Pentingnya Proses Evaluasi Dalam Pembelajaran Di Sekolah Dasar. doi: 10.59059/tarim.v4i3.220
Ina, Magdalena., Nurul, Hidayati., Ratri, Hersita, Dewi., Zahra, Maulida. (2023). Pentingnya Evaluasi dalam Proses Pembelajaran dan Akibat Memanipulasinya. MASALIQ, 3(5):810-823. doi: 10.58578/masaliq.v3i5.1379
Lang, S., Cadeaux, M., Opoku-Darko, M., Gaxiola-Valdez, I., Partlo, L. A., Goodyear, B. G., ... & Kelly, J. (2017). Assessment of cognitive, emotional, and motor domains in patients with diffuse gliomas using the National Institutes of Health Toolbox Battery. World neurosurgery, 99, 448-456
Lee, G. (2010). Holistic Assessment (HA) in Primary Schools. Report of the Primary Education Review and Implementation Committee (PERI), CPDD MOE
Mar, Z. (2022). Assessment practice of English language teachers in Myanmar. Journal of Green Learning, 2(1), 58-67.
Sasmaz-Oren, F., & Ormanci, Ü. (2011). Teacher candidate levels of familiarity with the methods, techniques and tools composing the alternative assessment approaches. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 15, 3476-3483
Stufflebeam, D. L. & Shinkfield, A (2012) Evaluation, Theory, Models and Application. Jossey-Bass Willy.
Yamtim, V., & Wongwanich, S. (2016). A study of classroom assessment literacy of primary school teachers. 5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013. 116, pp. 2998 – 3004. Procedia - Social and Behavioral Sciences. doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.696