امراه زاده، محمد(1399)، چالش های نظری و عملی مدیریت آموزشی با رویکرد اسلامی، همایش ملی رویکرد اسلامی در مدیریت آموزش وپرورش ، تهران، دانشکده مطالعات آموزش وپرورش
اناری نژاد؛ عباس، زارع شیبانی، کورش، راسخی پور، مریم(1399)بررسی نگرش ها و گرایش های دانشجویان نسبت به درس اخلاق کاربردی(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان فارس)آموزش پژوهی،دوره ششم، شماره24،ص30-17.
احمدی، محمدحسین؛ محمدرضا، رستمی(1398)شناسایی عوامل موثر برگرایش به کارآفرینی دانش بنیان دربین دانشجویان دانشگاه سمنان، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت اجرایی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود.
برادران، مریم؛ کریمی، محمد و کشفی، سیدسعید. (1400). الگوی ارتقای مهارتهای مدیران مجتمعهای آموزشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. پژوهشهای مدیریت انتظامی، 16 (3)، 9-29.
دهقان بنادکی، منیره؛ طهمورث، شیری؛ سعید، معدنی(1392)علل وعوامل گرایش به مطالعه دربین دانشجویان رشته علوم اجتماعی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع ولیعصر، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته جامعه شناسی، دانشکده روانشناسی وعلوم اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
سیدجوادین، سیدرضا (1400). مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان. تهران: نگاه دانش.
کاشانی یزدی، حدیثه سادات(1401). شناسایی عوامل موثر بر اشتغال پذیری دانش آموختگان کارشناسی رشته مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد، پایان نامه کارشناسی ارشد.دانشگاه فردوسی مشهد. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
حبیبی، حمدالله، جعفریان، وحیده . همراه زاده، ملیکا.(1400) اسیب شناسی مدیریت آموزش سازمانی:مطالعه ای پدیدارشناسانه، دو ماهنامه علمی-پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال یازدهم، شماره4
خنیفر، حسین. ابراهیمی، سیران. الماسی زاده، سارا.(1401). آسیب شناسی برنامه آموزش از راه دور در ایران، نشریه پویش در آموزش علوم انسانی دانشگاه فرهنگیان، شماره 27. تابستان 1401
قاسم زاده، ابوالفضل، کاظمی، سلیم ، اکبری، تقی و طوسی، داود،(1402).آسیب شناسی موانع پژوهش در رشته مدیریت آموزشی با استفاده از نظریه داده بنیاد،https://civilica.com/doc/1804108
فرهادی، علی، مقدسی لیچاهی، امیرحسین، و نصری، صادق. (1401). آسیب شناسی نظام مدیریت آموزش عالی (مطالعه موردی: یکی از یگان های ارتش). مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، 15(57 (پیاپی 57) )، 137-162
محمدی، نرگس؛ فلاحی، مسعود؛ ره گویی، ابوالفضل؛ حسینی، محمدعلی(1398)بررسی عوامل موثر برانتخاب گرایش تحصیلی درمقطع کارشناسی ارشد پرستاری دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی شهرتهران درسال1397، نشریه آموزش پرستاری، دوره8، شماره4، ص7-2.
نعمتی، سمیه(1399). بازیابی هویت تاریخی مدیریت آموزشی در ایران با مقالات منتشر شده، پایان نامه دکترا ، دانشگاه کردستان .نشکده علوم انسانی و اجتماعی.
-Akaree, H. S., & Hossain, S. S. (2020). Determinants of education quality "what makes students" perception different. Open Review of Educational Research, 3)1) .52-67
Chiu, M, S. (2019). Approaches to the teaching of creative and noncreative mathematical problems. International Journal of Science and Mathematics Education, 7,55-79
- Ashraf, M. A. & Ali, H. (2022) Approaches to Quality Education in Tertiary Sector, Education Research International Article, ID 5491496, 1-12. .
https://doi.org/10.1155/2022/5491496
-- Ballouk, R., Mansour, V., Dalziel, B., McDonald, J., & Hegazi, I. (2022). Medical students’ self-regulation of learning in a blended learning environment: a systematic scoping review. Medical Education Online, 27(1),
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35086439
-Marsh, H. W. et al. (2019). "Exploratory structural equation modeling, integrating CFA and EFA: Application to students, evaluations of university teaching". Structural Equation Modeling: A Mulitidisciplinary Journal, vol.16, no.3: 439-476
Hamit a.hasan e. hakan k. melih. E(2017) Investigation of the lifelong learning tendency of collge students.
-Hamunyela, H. N., Makaye, J., & Cruz, K. C. D.(2022). Implementation of the Revised Biology Curriculum in Selected Junior Secondary Schools in Namibia. Creative Education, 13(9), 2958-2972.
-Ishak. A.e(2022) educational psychology boston: allyn and dacon. Journal of Small Business and Enterprise Development; 19, (3), 424 – 440.
-Huey, H. W. Kalyai.A.D. Peladeau.m.n. (2020). "Exploratory structural equation modeling, integrating CFA and EFA: Application to students, evaluations of university teaching". Structural Equation Modeling: A Mulitidisciplinary Journal, vol.16, no.3: 439-476
-Yeigh T, Lynch D, Fradale P, Lawless E, Turner D, Willis R. (2021). Improving schools with blended learning. London: Routledge.
-Pennig,F,A. (2015). A literature review about Argentinian educational management in times of change. Procedia – Social and Behavioral
Sciences, Volume 230. Pages 447-454.
Sontag,M,A. (2018). Management of the Educational Risk Factors in Roma-
Schools.Procedia - Social and Behavioral Sciences .Pp. 343 – 348.
-Nelson, A F, (2017). Constructivism International Practices and Teacher
to Beliefs Related to Sesondare Scince.
-Trevisan, Ottavia and Smits, Anneke (2023). Probing the quality of preservice teachers’ pedagogical reasoning & action (PR&A) in internships. Teaching and Teacher Education. Volume 125. 103983.
-Zafarullah, S. &
Väisänen, P. (2021). Quality in Teacher Education: Evidence from the Universities of Sindh, Pakistan.
Journal of Language Teaching and Research, 9(5). 916-927. http://dx.doi.org/10.17507/jltr.0905.04
.