احمدی، پروین (1390). طراحی و سازماندهی محتوای برنامه درسی رویکرد بین رشته ای در برنامه درسی تلفیقی. تهران: آییژ .
-احمدی ، پروین (1400). تدوین راهنمای عمل برنامه درسی و آموزش تلفیقی به منظور توانمندسازی معلمان ابتدایی در آموزش مجازی عصر کرونا. مقاله ارائه شده در همایش هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش عصر پساکرونا، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، مشهد، 1400.
-احمدی، پروین ؛ رجبی هرسینی، مریم؛ محسنی، هدی سادات (1400). تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس، پژوهش های برنامه درسی، 11(1)، صص. 264-286 .
-احمدی ، پروین ؛ سبحانی نژاد ، مهدی ؛ امیری ، مهدی (1394) . سازماندهی میان رشته ای برنامه درسی با تاکید بر اثربخش سازی محتوای دروس ، پژوهش های آموزش و یادگیری دانشگاه شاهد ، 22(6) ، 98-122 .
-امیری، هادی؛ روشندل، آرمان؛ طغیانی، مهدی(1397). سواد مالی و ضرورت سنجش آن در نظام نوین آموزشی، رویکردهای نوین آموزشی دانشگاه اصفهان، سال سیزدهم، 1(27)، 67-86.
-اسماعیلی، زهرا (1399). تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی. (پایان نامه کارشناسی ارشد) ، دانشگاه الزهرا، تهران.
- انوری، مهسا(1398). راهنمای تلفیق برنامه درسی پایه پنجم ابتدایی. (پایان نامه کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی)، دانشگاه الزهرا، تهران.
-پورمحسنی کلوری، فرشته؛ صبوری، فاطمه؛ مولایی، مهری(1398). اثربخشی آموزش مهارت خلاقیت در تفکر انتقادی، مهارت اجتماعیو خلاقیت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی.تفکرو کودک، 10(2)، 21-42.
- جلال پور، سارا (1399). تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه سوم ابتدایی. (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه الزهرا، تهران.
- ربیعی ، محمد ؛ حاجی حسین نژاد ، غلامرضا ؛ عطاران ، محمد ؛ کیامنش ، علیرضا ؛ شبیری ، سیدمحمد (1399). طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم تنیده ( تلفیقی ) آموزش سواد بوم شناختی در دوره ابتدایی ایران ، مطالعات برنامه درسی ایران ، 15(59)، صص. 30-5.
- زابلی منفرد ، مریم (1398). بررسی تاثیر رویکرد تلفیق برنامه درسی بر خلاقیت دانش آموزان پایه چهارم ، مقاله ارائه شده در پنجمین همایش ملی پژوهش های نوین در برنامه ریزی درسی ایران ، انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین ، تهران ، 1398 .
-شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش. (1390). مبانی نظری سندتحول بنیادین در نظام تعلیمو تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران. تهران: دبیرخانه شورای عالی آموزشو پرورش.
-ضرغام بروجنی، حمید ؛ ملکی، حسن ؛ نوری، یوسف ؛ جولانی، معصومه (1400). نقش تلفیق برنامه درسی با انواع گردشگری در ساحت های تربیتی دوره ابتدایی، فصلنامه تعلیم و تربیت، 3(147)، صص.53-76.
- طلوعی خیبری ، فاطمه ؛ فهیمی نژاد ، علی ؛ طیبی ثانی ، سیدمصطفی ؛ مرسل ، باقر (1400). تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر یادگیری درس علوم تجربی و مهارت تربیت بدنی پایه پنجم ابتدایی ، رهبری و مدیریت آموزشی ، 14(2)، صص. 73-96 .
-عشایری، طاها؛ ذوالفقاری، اکبر؛ نامیان، فاطمه؛ حسینزاده،الهام (1397). تبیین جامعهشناسی هویت ملی ایرانیان، مطالعات میانفرهنگی، 13(37)، صص. 37067
- غلامیان ، رضا ؛ هاشمی ، سید احمد ؛ ماشینچی ، علی اصغر ؛ بهروزی ، محمد (1399). روش های یاددهی یادگیری برنامه درسی تلفیقی تربیت اجتماعی در دوره ابتدایی ، تحقیقات مدیریت آموزشی ، 11(4)، صص. 16-26 .
-فتحی، ابراهیم(1399). الگوی هنجاری ارتباطات انسانی در اندیشه آیت الله جوادی آملی، دین و ارتباطات، سال بیستو هفتم، 1(57)،385-417.
-فتحی واجارگاه، کوروش(1395). اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی. تهران: علم استادان.
- ماهروزاده ، طیبه ؛ نورآبادی ، سولماز (1393). تلفیق علم و تکنولوژی در برنامه درسی دوره ابتدایی ، پژوهش های تربیتی، 29، صص. 18-40 .
- متین فر، نرگس ؛ کیان، مرجان (1399) . اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس مطالعات اجتماعی ، پژوهش های برنامه درسی، 10(20)، صص. 66-83.
-مرکز مطالعات ملی تیمز و پرلز(2021). https://timssandpirls.ir/
- مهدیزاده دایو، پریسا (1400). تدوین راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه دوم ابتدایی. (پایاننامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه الزهرا، تهران.
- مهرمحمدی ، محمود (1391) . مفهوم شناسی تلفیق در برنامه ریزی درسی ، دانشنامه ایرانی برنامه درسی، انتشار برخط.
- هاشم نژاد ، طاهره ؛ خنجرخانی ، مسعود ؛ حیدرزادگان ، علیرضا (1398) . بررسی رویکرد تلفیق برنامه درسی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم شهرستان خاش ، مطالعات روانشناسی تربیتی ، 33، صص. 171-198 .
-Akib, E., Imran, m, E., Mahtari, S., Mahmud, M, R., Prawiyogy, A, G., Suprianta, I., Ikhsan, MT, H. (2020). Study on Implementation of integrated Curriculum in Indinesia. recent Educational Education, 1(1), 39-57
-Alghamdi. A, K, h., (2017). The Effect if an Integrated curriculum on student Achivment in Saudi Arabia. mathematics Science and technology Education , 13(9) ,6079-6100. https://doi.org/10.12973./eurasia.2017.01051a
-Al-Mutawah, M., Mahmoud, E., Thomas, R., Preji, N., & Alghazo, Y. (2022). Math and Science Integrated Curriculum: Pedagogical Knowledge-Based Education Framework. Education Research International, 2022.
-Arshad, A. M., Halim, L., & Nasri, N. M. (2021). Impact of integrating science and engineering teaching approach on students achievement: A meta analysis. Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 10(2), 159-170.
- Drake, S. M., Reid, J. l. (2018). Integrated Curriculum as an Effective Way to teach 21st Century Capabilities , Asia Pacific Journal of Educational Research, 1(1), 31-50. https://doi.org/10.3389/feduc.2020.00122
-Junevicius, A., Juneviciene, O., Cepeliauskaite, G., & Daugeliene, R. (2021). Development and Implementation of Integrated Curriculum in Management Studies. European journal of contemporary education, 10(2), 375-394.