اکبری لاکه، مریم؛ رجبی آرانی، زهره؛ و اکبری، حسین. (2019). رابطه هوش اخلاقی با رضایت شغلی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کاشان. فصلنامه بهداشت در عرصه، 6(3) ، 19-26
امامی، زهرا؛ مولوی، حسین؛ کلانتری، مهرداد. (1396). تحلیل مسیر اثر هوش معنوی و هوش اخلاقی بر خودشکوفایی و رضایت از زندگی در سالمندان شهر اصفهان. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 15(56)، 4-13
برادبری، تراویس و گریوز، جین. (2005). هوش هیجانی(مهارت ها و آزمون ها)، ترجمه مهدی گنجی (1395). تهران: انتشارات سالاوان
پورکیانی، مسعود؛ صادقی سرآسیا، حسین؛ تقوی مقدم، علی. (1395). بررسی رابطه هوش اخلاقی و رضایت شغلی با سلامت روان در بین حسابداران و مدیریان مالی شرکت های شهرک صنعتی مشهد. مجلهی اصول بهداشت روانی، سال 18،
پیام، مهدی؛ نگین تاجی، صدیقه؛ بشلیده، کیومرث؛ نگین تاجی، مجید؛ هاشمی، سید اسماعیل (1396). رابطه هوش معنوی، قدردانی، تعهد سازمانی و اشتیاق شغلی با رفتار شهروندی سازمانی. پژوهشهای روانشناسی بالینی و مشاوره،8(1)،21- 36 https://doi.org/10.22067/ijap.v8i1.65538
تابان، محمد؛ شرفی، وحید؛ ویسه، سید مهدی و شیری، اردشیر. (1393). بررسی تأثیر مسئولیتپذیری و هوش اخلاقی کارکنان بر سلامت نظام اداری (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام). مدیریت در دانشگاه اسلامی، 3(8)، 223-242
تفرشی، علی. (1399).پیشبینی رضایت شغلی بر اساس کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک ملت. فصلنامه ایده های نوین روانشناسی، ۶ (۱۰) :۱-۹
خالقی، نرگس و چناری، مهین (1395). رابطه هوش اخلاقی با نوع دوستی. مجله اخلاق در علوم و فناوری ، 10(4)،1-10
رحیمی، حمید؛ مدنی، سید احمد و محمدیان، آسیه. (1394). بررسی رابطه بین هوش اخلاقی و سرمایه اجتماعی با مسئولیت پذیری دانشجویان. فرهنگ در دانشگاه اسلامی، سال پنجم، 1(14)، 101-125
ستوده، حافظ؛ شاکرینیا، ایرج؛ خیراتی، مریم؛ درگاهی، شهریار و قاسمی، رضا. (1395). رابطه هوش معنوی و هوش اخلاقی با بهزسیتی روانشناختی پرستاران. اخلاق و تاریخ پزشکی، 9(10)، 63-73
شهنازی، ابوذر و رهگذر، حسن. (1396). رابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت. فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال هشتم، 2(3)
قاسمی پیربلوطی، محمد؛ احمدی، رضا؛ علوی اشکفتکی، سید مجید و علوی اشکفتکی، سیده صغری. (1393). بررسی رابطه هوش معنوی و رضایت شغلی با سلامت روان در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد. مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، 16(5)، 132-131.
مرتضایی، شکوفه (1397). هوش هیجانی و هوش اخلاقی و قانون مداری دانش آموزان. شهرکرد: نشر علمی سنا.
ملکیان، مصطفی (1396). راهی به رهایی. تهران: انتشارات نشر نگاه معاصر
معلمی، صدیقه؛ رقیبی، مهوش؛ نریمانی، محمد؛ شیرآبادی، علیاکبر و آدورم، مهدیه. (1395). بررسی رابطه هوش معنوی با میزان استرس شغلی و رضایت شغلی در پرستاران با تکیه بر پرسشنامه هوش معنوی کینگ. پژوهشنامه روانشناسی اسلامی، 2(4)، 134-151.
میردریکوندی، رحیم (1390). هوش هیجانی، پیشینه و رویکردها از نگاه دین و روانشناسی. فصلنامه روانشناسی و دین. سال چهارم، شماره سوم، ص 97-124
نقوی، سید علی؛ آذر، عادل و اسعدی، میرمحمد (1395). بررسی رابطه هوش معنوی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان اداره ورزش و جوانان استان منتخب. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی، 3(11)، 75-86
نهامی، عبدالزهرا؛ شیرازی، محمود؛ عرب، علی؛ میرشکار، ساره و ایمانخواه، رضا. (1398). رابطه هوش هیجانی و سبکهای رهبری مدیران با رضایت شغلی کارکنان بیمارستانهای علوم پزشکی شهر کرمان. دانشگاه علوم پزشکی ایلام،26(3)، 56-62
یعقوبی، ابوالقاسم؛ فتحی، فتانه و محمدزاده، سروره. (1397). فراتحلیل مطالعات هوش اخلاقی. مجله مطالعات روانشناسی تربیتی، 15(32)، 247-270
Aghajani S, Samadifard H. (2019). Correlation of Spiritual Well-Being with Spiritual Intelligence and Emotional Intelligence in Students at Mohaghegh Ardebili University. JHPM. 8 (4): 1-7
Amram, Y. (2005). Intelligence beyond IQ: The contribution of emotional & spiritual intelligences to effective business leadership. Institute of Transpersonal Psychology.
Ataallahi T., Rabiee. A., &Amini, M. (2015). Relationship Between Moral Intelligence and Social Capital. Ethics in Science &Technologyy 10, (3), 29 40.
Baron R, Parker DA. (2000). The hand book of emotional intelligence theory development assessment and application at home, school and workplace. Sanfrancisco, 2:184- 98. doi: 10.1016/S0160-2896(01)00084-8
Dev, R. D. O., Kamalden, T. F. T., Geok, S. K., Abdullah, M. C., Ayub, A. F. M., & Ismail, I. A. (2018). Emotional Intelligence, Spiritual Intelligence, Self-Efficacy and Health Behaviors: Implications for Quality Health. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 8(7), 794–809
Dicke, T., Marsh, H. W., Parker, P. D., Guo, J., Riley, P., & Waldeyer, J. (2019). Job satisfaction of teachers and their principals in relation to climate and student achievement. Journal of Educational Psychology. Advance online publication.
https://doi.org/10.1037/edu0000409
Faramarzi, M., Jahanian, K., Zarbakhsh, M. Salehi, S., & Pasha, H. (2015).The Role of Moral Intelligence and Identity Styles in Prediction of Mental Health Problems in Healthcare Students. Journal of Health, 6, 664-672
Flite CA, Harman LB, (2013). Code of ethics: principles for ethical leadership. Perspectives in Health Information Management.,5 (10), 1-11.
George, M. (2006). How intelligent are you really? From IQ to EQ to SQ, with a little intuition along the way. Train Manag Dev Meth. 20(4): 425-36.
Goleman D. (2000) Working with the emotional intelligence. Bantam Book Publication. P.317-318.
Goleman, D. (2005). Emotional intelligence: Why It Can Matter More Than IQ, 10th edition, Bantam Book Publication. P.33-111
Golipour S, Haghighat S, Manavipour D. The Relationship between Spiritual and Moral Intelligence with the Meaning of Life among the Volunteers of the Emergent Reaction. Shefaye Khatam. 2014; 2 (4):20-29
Hakim, A., Pristika, A.Y. (2020). The Influence of Organizational Citizenship Behavior, Continuance Commitment, Emotional Intelligence, and Spirituality on Performance. Proceedings of the 17 th International Symposium on Management,
https://doi.org/10.2991/aebmr.k.200127.016
Jordan, P.; Ashkanasy, N., Hartel, C., & Hooper, G. (2002). Workgroup emotional intelligience: scale development and relationship to team process effectiveness and goal focus. Human resource management review, 2 (12): 195-214.
Kabat-Farr, D., Cortina, L. M., & Marchiondo, L. A. (2018). The emotional aftermath of incivility: Anger, guilt, and the role of organizational commitment. International Journal of Stress Management, 25(2), 109-128.
Kimiyayai, M.; Daryaee, S. (2016). Relationship between spiritual intelligence, emotional intelligence with occupational performance the guidance school teachers' occupational performance in Shiraz educational system organization (first area). International Journal of Humanities and Cultural Studies, 3(2), 981-999.
King, D. B., (2007). Rethinking claims of spiritual intelligence: A definition, model, & measure. Unpublished Master’s Thesis, Trent University, Peterborough, Ontario, Canada.
Krishnabudi, N., Utami, W., & Sudarsih, S. (2020). The Influence Of Emotional Dissonance, Emotional Intelligence And Organizational Commitment On Job Satisfaction Of Employees Of Bank BUMN In Indonesia. Jurnal Istiqro, 6(01), 1-10. doi:10.30739/istiqro.v6i01.529
Langlois, L., &Lapointe, C. (2014). Ethical leadership in Canadian school organizations. EducManag Admin Leadership. 35 (2), 47-60.
Lennick, D. Kiel, F. (2005). Moral intelligence: The key to enhancing business performance and leadership success. Wharton: School Publishing, An imprint of Pearson Education.
Lennick, D., & Kiel, F. (2013). Moral intelligence: enhancing business performance and leadership success in turbulent times. New York: Prentice Hal.
Makwana, S. (2015). Spiritual intelligence and job-satisfaction of higher secondary school's teachers. Indian Journal of Positive Psychology, 6(4), 429.
Masitoh, S., & Sudarma, K. (2019). The Influence of Emotional Intelligence and Spiritual Intelligence on Job Satisfaction with Employee Performance as an Intervening Variable. Management Analysis Journal, 8(1), 98-107.
https://doi.org/10.15294/maj.v8i1.26389
Mehrdad, A. (2014). Personnel psychology. Isfahan: publications forest. Tenth Edition
Mrhalek, T., & Kajanova, A. (2018). Work satisfaction and mental pressure of socialworkers and workers in social services. Social Sciences in Health, 20(2), 166-170.
Mulki J P. Jaramillo F, Locander WB. (2006). Effects of ethical climate and supervisory trust on salespersons job attitudes and intentions to quit. J Pers Sell Sales Manage; 26:19-26. doi: 10.2753/PSS0885-3134260102.
Pedram nia, Atosa. (2012). Relationship between organizational justice and organizational commitment to empower girls high school teacher Shiraz area. Master's thesis, Islamic Azad University, Shiraz.
Pierce, JL., O’Driscoll, MP & Coghlan, A. (2004). Work environment structure and psychological ownership: the mediating effects of control. The Journal of Social Psychology, 144, 507–534.
Raghib, M., Sidat, A., Hakiminia, H. & Vahmadi, S. J. (2010). Reconciliation of king's spiritual intelligence scale (sisri-24) on students at Isfahan University. Journal of Psychology Achievements, 4(1), 164-141. (In Persian)
Rajabi Eslami, A., Salimi, M., Shahmoradi, M. (2020). The effect of spiritual intelligence training on the self-concept of secondary schools female students. Rooyesh-e- Ravanshenasi Journal, 8 (11) :35-46
URL:
http://frooyesh.ir/article-1-1650-en.html
Rathore, K. S., Rathore, K. S., & Mehdi, Y. (2020). Spiritual Intelligence at Workplace Leads to Satisfaction in Professional Life. Our Heritage, 68(51), 145-148. Retrieved from https://archives.ourheritagejournal.com/index.php/oh/article/view/4671
Rezaeian, A, Koshtehgar, A (2008). Investigation of relationship between emotional intelligence and organizational commitment. Management vision, 7 (27), 27-39
Robbins, S.P. (2009). Essentials of Organizational Behavior. 8th Edition, Pearson Education, Inc., Prentice Hall, Diamond
Roxana Dev, O. D., Ismi Arif, I., Maria Chong, A., & Soh Kim, G. (2014). Emotional intelligence as an underlying psychological mechanism on Physical Activity among Malaysian adolescents. Middle-East Journal of Scientific Research, 19, 166-171.
Salovey, P., & Mayer, J. D. (1990), Emotional Intelligence. Imagination Cognition and Personality, 9(3), 185-211.
Samadi, P. (2006). Spiritual intelligence. Quarterly J New Thoughts Educ. 2(3-4): 99-114.
Supramaniam, S., & Singaravelloo, K. (2020). Emotional Intelligence, Job Satisfaction and Organisational Performance in the Malaysian Public Administration. Institutions And Economies,, 77-98. Retrieved from
https://ijie.um.edu.my/article/view/22024
Takdir, s., Yanuar Rahmat Syah, T., Anindita, R. (2020). Cultural Intelligence Effect on Job Satisfaction over Employee Performance. Joma, 4(1), 28-33
Taziki, S. A., Taziki, M., Akbari, M., Saghafi, S., & Behnampour, N. (2016). The relationship between spiritual intelligence and lifestyle with job satisfaction in Gorgan city primary school teachers. Health, Spirituality and Medical Ethics, 3(2), 30-36.
Tizro-Toly, F., Mosazadeh, T., & Kazemi, R. (2020). The Effect of Spiritual Intelligence Training on Adaptability, Accountability and Legislation among 14-16 Year-Old Male Students. Salamat Ijtimai (Community Health), 7(2), 146-155. Retrieved from
http://journals.sbmu.ac.ir/en-ch/article/view/28912/18841
Yahyazadeh-Jeloudar, S., & Lotfi-Goodarzi, F. (2012). What is the relationship between spiritual intelligence and job satisfaction among MA and BA teachers? International Journal of Business and Social Science, 3(8).
Zaine Zulkifli, Z. Mohd Hashim, I. (2019). “Spiritual Intelligence and Job Satisfaction among Teachers: A Review”. Management Research Spectrum, 9(1), 54-58.
Zamani, M. R., & Karimi, F. (2015). Relationship between spiritual intelligence and job satisfaction among female high school teachers. Educational research and Reviews, 10(6), 739-743.
Zohar D, Marshal I. (2004). Spiritual Capital: Wealth We Can Live by. 1st ed. USA; Berrett-koehler Publishers.