پاینار، ویلیام (1400). به سوی هویت های نوپدید در مطالعات برنامه درسی. ترجمه کورش فتحی واجارگاه و دیگران.تهران:
انتشارات آییژ.
صفایی موحد، سعید (1397). الگویی برای برنامه درسی محیط کار بر مبنای رویکرد هیوتاگوژی. فصلنامه مطالعات برنامه درسی.
.(13)51
عارفی، محبوبه (1384). برنامه ریزی درسی راهبردی در آموزش عالی. تهران:انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی. .
فتحی واجارگاه، کورش(1399)بنیان های نظری نو/چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی : از برنامه درسی آکواریومی تا
نظریه جهان های موازی.. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی22.( 11)
فتحی واجارگاه، کورش(1397)به سوی موج سوم در مطالعات برنامه درسی ایران: حرکت به فراسوی نومفهوم گرایی ، در
جستجوی تکثرگرایی در اقلیم های برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی. 18(2)
فتحی واجارگاه، کورش و دیگران(1400). هویت های برنامه درسی. جلد اول: ویراست چهارم.. تهران: انتشارات آییژ
فتحی واجارگاه، کورش و دیگران (1400). هویت های برنامه درسی. جلد دوم. تهران: انتشارات آییژ.
نوروززاده، رضا و فتحی واجارگاه، کورش (1387). در آمدی بر برنامه ریزی درسی دانشگاهی.تهران انتشارات موسسه پژوهش و
برنامه ریزی در آموزش عالی.
Barne R., & Coate K. (2005). Engaging the curriculum in higher educaon. Maidenhead: Society for Research
into Higher Education and Open University Press.
Bille, S., (2006). Constituting the workplace curriculum, Journal of Curriculum Studies, 38:1, 31-
48, DOI: 10.1080/00220270500153781.
Boud, D., & Solomon, N. (Eds.). (2001). Work based learning. Society for Research into Higher Education. Open
University Press.
Fathi Vajargah, Kourosh (2020). Beyond Reconceptualizaon: Recontextualization /Multicontextualization of
Curriculum Studies in Iran (toward new curriculum ecosystems). Transnaonal Curriculum Inquiry 17 (2)
p.57-72 https://ojs.library.ubc.ca/index.php/tci/index.
Hursh, D. (2009). Beyond the Jusce for the market. In: Handbook of Social Jusce in Educaon. Edited by William
Ayers, Therese M. Quinn, David Stovall. NY: Routledge.
Mathou, C. (2018). Decontextualizing curriculum policies: a comparative perspective on the work of mid-level
actors in France and Quebec, Journal of Curriculum Studies, 50:6, 789-
804, DOI: 10.1080/00220272.2018.1513567.
Moore, D. T. (2004). Curriculum at work: An educational perspective on the workplace as a learning environment.
Journal of Workplace Learning, 16(6), 325-340. DOI: 10.1108/13665620410550303.
Muller, J and Hoadley,U (2017). Pedagogic modality and structure in the recontextualizing field of curriculum. In:
Knowledge, Curriculum and Equity. NY: Routledge.
Pinar, W. F. (1978). The reconceptualizaon of curriculum studies. Journal of Curriculum Studies, 10(3), 205-214.
. DOI:10.1080/0022027780100303.
Pinar, W. F. (2015). Educaonal experience as lived: Knowledge, history, alterity (The selected works of William
F. Pinar). New York, NY: Rutledge.
Pinar, W. F., Reynolds, W. M., Slaery, P., & Taubman, P. M. (1995). Understanding curriculum: An introducon
to the study of historical and contemporary curriculum discourses. New York: Peter Lang
Stark, J. S., & Lauca, L. R. (1997). Shaping the college curriculum academic plans in acon. London: Allyn and
Bacon.