آ
-
آخوندی خالان، رضا
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
-
آزادی کناری، رویا
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
آزموده، معصومه
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
ا
-
احمدی، صادق
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-14]
-
ایزدی، فاطمه
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]
-
برهانزهی، نازنین
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
ت
-
تقی پور، کیومرث
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
ج
-
جامه بزرگ، زهرا
پرورش تفکر خلاق از طریق باز طراحی کتب درسی دوره ابتدایی: تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم [دوره 4، شماره 4، 1404]
ح
-
حسینی نسب، سید داوود
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
د
-
دانشمند، بدرالسادات
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
دهقانی، مرضیه
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
ر
-
راعی، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]
-
رضایی، صادق
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
س
-
سرداری، مرضیه
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
-
سلطانی، اصغر
بررسی روابط ساختاری میان نگرانیهای تدریس، باورهای خودکارآمدی و محیط یادگیری سازنده گرا در درس علوم از دیدگاه دانشجو معلمان دوره ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 4، 1404]
ص
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
ع
-
علی پور، خاتون
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
غ
-
غریب خواجه، عفت
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
غلامی، اعظم
تأثیر ساخت بازی تعاملی در بستر سیستم عامل اندروید بر رابطه بین خلاقیت دانشآموزان و یادگیری درس زیست شناسی در دانشآموزان دبیرستان تیزهوشان [دوره 4، شماره 4، 1404]
ف
-
فخار، نگین
یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کلنگر: مروری نظاممند [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
فریدی اسفنجانی، جعفر
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
ق
-
قرضی آقبلاغ، امیر
تعیین تفاوت اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی و آموزش مهارتهای تفکر بر نشاط اجتماعی در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1404]
گ
-
گنجه ای، نسرین
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]
م
-
محمودی، فیروز
شناسایی و اولویت بندی روشهای بهسازی عملکرد معلمان ابتدایی برای ارائه آموزش الکترونیکی در شرایط کووید-19 [دوره 4، شماره 4، 1404]
-
مردان اربط، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]
-
ممی پور، مهدیه
تأثیر ساخت بازی تعاملی در بستر سیستم عامل اندروید بر رابطه بین خلاقیت دانشآموزان و یادگیری درس زیست شناسی در دانشآموزان دبیرستان تیزهوشان [دوره 4، شماره 4، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد