نمایه نویسندگان

آ

  • آخوندی خالان، رضا اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
  • آزادی کناری، رویا اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]

ا

  • احمدی، صادق امکان‌سنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-14]
  • احمدبیگی، فاطمه توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
  • ایزدی، فاطمه اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
  • امینی باغ، علی پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامه‌ریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]
  • باقریان فر، مصطفی شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آن‌ها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
  • بدری، رحمان مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]
  • بدری گرگری، رحیم پیش‌بینی نگرانی براساس سازه‌های بهزیستی اجتماعی و خوش‌بینی در مادران کودکان با نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 70-85]

ح

  • حسنی، محمدحسن توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]

د

  • دهقان، حمیدرضا بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]

ر

  • راعی، فاطمه شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]
  • رضایی، صادق شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
  • رمضانی، مرضیه توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]

س

  • سرداری، مرضیه اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
  • سعادتی شامیر، ابوطالب شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
  • سلیمی، جمال پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامه‌ریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]

ش

  • شیخی حصارلو، پریسا مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]

ص

  • صاحب یار، حافظ اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانش‌آموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
  • صمیمی، زبیر اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 70-85]

ط

ع

  • عاشوری، هایده توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیل‌کننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
  • عظیمی، محمد بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]

ف

  • فریدی اسفنجانی، جعفر شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیط‌های یادگیری از منظر دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]

ق

  • قبادی، عهدیه پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامه‌ریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]

ک

  • کرمی، زهره ارائه الگوی برنامه درسی تنوع ‏گرا مبتنی بر نظریه انعطاف ‏پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 1-26]
  • کوشکی، فتح اله شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آن‌ها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
  • کوهی نوده، الناز بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]

گ

  • گنجه ای، نسرین رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]

م

  • ماشاالهی، میترا پیش‌بینی نگرانی براساس سازه‌های بهزیستی اجتماعی و خوش‌بینی در مادران کودکان با نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]
  • مردان اربط، فاطمه شایستگی‌های مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه‌ دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]

ن

  • نصرتی هشی، کمال بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]
  • نصیرزاده، سمیه شاخص‌های محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آن‌ها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
  • نعمتی، شهروز پیش‌بینی نگرانی براساس سازه‌های بهزیستی اجتماعی و خوش‌بینی در مادران کودکان با نارسایی‌های ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]

ه

  • هاشمی، سیدیاسر مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازی‌های مجازی و روش‌های سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]