آ
-
آخوندی خالان، رضا
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
-
آزادی کناری، رویا
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
ا
-
احمدی، صادق
امکانسنجی کاربست هوش مصنوعی در آموزش ابتدایی ایران [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 1-14]
-
احمدبیگی، فاطمه
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیلکننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
-
ایزدی، فاطمه
اثربخشی روش تدریس بایبی بر انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404]
-
امینی باغ، علی
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]
-
باقریان فر، مصطفی
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
-
بدری، رحمان
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]
-
بدری گرگری، رحیم
پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 70-85]
ح
-
حسنی، محمدحسن
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیلکننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
د
-
دهقان، حمیدرضا
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]
ر
-
راعی، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]
-
رضایی، صادق
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
-
رمضانی، مرضیه
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیلکننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
س
-
سرداری، مرضیه
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
-
سعادتی شامیر، ابوطالب
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
-
سلیمی، جمال
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]
ش
-
شیخی حصارلو، پریسا
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]
ص
-
صاحب یار، حافظ
اثربخشی آموزش به روش نقشه مفهومی بر تفکر تحلیلی و خودتنظیمی دانشآموزان پسر دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 60-86]
-
صمیمی، زبیر
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بایبی بر حل مسئله، ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی و اهداف پیشرفت دانش آموزان در درس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 70-85]
ع
-
عاشوری، هایده
توسعه برنامه درسی پاسخگوی رشته علوم تربیتی: مطالعه کیفی عوامل بازدارنده و تسهیلکننده [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 86-108]
-
عظیمی، محمد
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]
ف
-
فریدی اسفنجانی، جعفر
شناسایی فرصت های فضای مجازی در محیطهای یادگیری از منظر دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 87-106]
ق
-
قبادی، عهدیه
پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-135]
ک
-
کرمی، زهره
ارائه الگوی برنامه درسی تنوع گرا مبتنی بر نظریه انعطاف پذیری شناختی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 1-26]
-
کوشکی، فتح اله
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
-
کوهی نوده، الناز
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]
گ
-
گنجه ای، نسرین
رابطه خودکارآمدی و اعتیاد به اینترنت با اهمال کاری تحصیلی نوجوانان به واسطه خودتنظیمی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 107-120]
م
-
ماشاالهی، میترا
پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]
-
مردان اربط، فاطمه
شایستگیهای مورد نیاز معلمان ریاضی کارآمد: از دیدگاه دانشجو-معلمان رشته آموزش ریاضی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 32-59]
ن
-
نصرتی هشی، کمال
بررسی ارتباط میان ادراک راهبردهای آموزشی معلمان با شکوفایی توانایی و از خودبیگانگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 152-164]
-
نصیرزاده، سمیه
شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 27-52]
-
نعمتی، شهروز
پیشبینی نگرانی براساس سازههای بهزیستی اجتماعی و خوشبینی در مادران کودکان با نارساییهای ذهنی و تحولی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 136-151]
ه
-
هاشمی، سیدیاسر
مقایسه اثربخشی آموزش ریاضی با استفاده از بازیهای مجازی و روشهای سنتی در مدارس دولتی ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 53-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد