موضوعات = مطالعات برنامه درسی
تأثیر رویکرد تدریس معکوس بر یادگیری و علاقه به درس هنر دانش آموزان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1405

10.22034/cipj.2025.67994.1287

میمنت عابدینی بلترک؛ صمد ایزدی؛ مینا رمضان نژاد


شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روش‌های آمیخته اکتشافی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1405

10.22034/cipj.2025.64534.1249

زهرا اکبری پردنجانی؛ اکرم حسیینیان؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور


یکپارچگی در جهان با برنامۀ درسی کل‌نگر: مروری نظام‌مند

دوره 4، شماره 4، بهمن 1404

10.22034/cipj.2025.65938.1232

نگین فخار؛ مرضیه دهقانی؛ خاتون علی پور


مشارکت کنندگان برنامه ریزی درسی مدرسه محور، روایت یک دهه تجربه مدرسه ای ابتدائی

دوره 3، شماره 3، آذر 1403

10.22034/cipj.2024.63922.1179

نجمه ترتیفی زاده؛ زهرا نیک‌نام؛ محمود امانی طهرانی؛ عفت عباسی


واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 30-50

10.22034/cipj.2024.61039.1119

حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان


ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 95-128

10.22034/cipj.2024.59545.1108

محمدرضا نیلی؛ نگارالسادات طباطبا؛ فرزانه میرزائی